Analytics & Dashboards
Deze analytische data zetten we daarna om in mooie, overzichtelijke en real-time dashboards. Er is niets handiger voor jou en het management als je één duidelijk overzicht hebt van je online marketing campagnes en bijhorende resultaten.

Meten = Weten
In onze kick-off is dat dan ook meteen een van de belangrijkste punten (naast doelgroepbepaling). Welke KPI’s zijn er en hoe zetten we deze om naar meetpunten?
Eens dit gedefinieerd is, kunnen onze online marketeers zowel campagnedoelstellingen als biedingsstrategieën hierop toespitsen. Of kunnen onze designers en information architect een veel relevantere structuur uittekenen voor jouw digitale oplossing.
Haal het maximale uit Google Analytics en Google Tag Manager
Enkele voorbeelden van GTM-implementaties die we al deden voor klanten:
- LinkedIn-conversies meten
- Brochure-downloads meten
- Google Analytics-implementatie
- Aantal kliks op de pijltjes van de homepage slider
- Interactie met embedded YouTube-video’s meten
- Facebook Pixel-implementatie met custom events
- Gemiddelde scrolldiepte meten van blogberichten
All-in-1: online marketing dashboard
Verlies dus niet langer tijd door in aparte interfaces in te loggen en door te klikken. Eén link, éen real-time dashboard. Al is dit niet altijd de juiste oplossing. Als je dieper op één topic wil evalueren, is het mogelijks wel beter om een apart dashboard te voorzien.