Adverteren op Sociale Media
De moeite die je steekt in het maken van jouw post of het schrijven van content wil je natuurlijk voldoende bereik geven. Het zou jammer zijn dat je er talrijke uren aan spendeert en dat je er dan maar 6,5% bereik mee haalt. Gerichte social advertenties zijn daarom dus een noodzakelijk middel.

Data, Audiences & Pixels
Leadadvertenties
Je kunt leadadvertenties voor het volgende gebruiken:
- Potentiële klanten voor je bedrijf identificeren
- Abonneegegevens verzamelen voor de nieuwsbrief van je bedrijf
- Downloads van whitepapers of brochures stimuleren
- Inzicht krijgen in de interesses en het gedrag van potentiële klanten
- Zorgen dat mensen zich aanmelden voor je programma’s
Campagnedoelstellingen
Campagnes
Merkbekendheid
Vergroot de algemene bekendheid van je merk.
Chatberichten
Moedig mensen aan tot meer interactie in Messenger.
Verkeer
Zorg dat meer potentiële klanten je website bezoeken.
Leads genereren
Identificeer potentiële klanten en verzamel relevante gegevens.
Bereik
Toon advertenties aan het maximale aantal mensen in je doelgroep.
Videoweergaven
Toon je video’s aan mensen waarvan de kans het grootst is dat ze hierin geïnteresseerd zijn.
Appinstallaties
Genereer meer installaties van je app door te verwijzen naar de App Store en de Google Play Store.
Betrokkenheid
Zorg dat meer mensen betrokkenheid tonen bij je berichten via opmerkingen, deelacties en vind-ik-leuks.